< Fahrschule Sandra Heinz: Gästebuch
079 / 633 95 67
Anzeige: 41 - 60 von 67.
 
Xheva Kamberi aus Altstetten Zürich 20.05.2013 21:09

Hallo Sandra ich möchte dir vom Herz ein grosses DANKE sagen.Ich bin sehr frôh dass du meine Fahrlehrerin wärst.Ich danke dir für dein Geduld.Ich Wünsche dir weiterhin viel Glück und Erfolg

Tanja Diethelm 26.12.2012 16:02

Hallo Sandra
Ich wünsche Dir Frohes Neues Jahr.Viele unvergesliche Momente,Gesundcheit,und dass alle Deine Wünsche in Erfüllung gehen.
Vielen Dank für die tollen Fahrstunden.

natalie frischknecht 26.12.2012 11:30

hoi sandra,

au ich wünsche dir alles gueti fürs 2013! ha jedes jahr froid,
wenni es wiehnachtschärtli voder im briefchaste han, danke!

liebs grüessli natalie

kanishka mahamed jon aus zurich 19.12.2012 11:32

Ich möchte dir ganz herzlich DANKE sagen:)
Bei dir hatte ich eine super Ausbildung und ich habe mich immer auf die Fahrstunden gefreut:)

.... Tempo anpassen und langsam an das Zeugs heranfahren:)

kanishka.hk Grüsse,

Lidmyla Fierz aus 8048 Zuerich 18.12.2012 21:46

Hoi Sandra! Fröhliche Weinachten,Gesundes, Erfolgreiches und Glückliches 2013 wünscht dir!

Ich empfele dich wie gute Lehrerin, die super Methode hat. Ohne dich bestehe ich Prüfung nicht! ich erinnere mich an alle Unterichte! Danke

Melanie Buchschacher 27.07.2012 14:07

Hey Sandra
Merciii nomal vill mal für d Geduld wo du immer mit mir gha hesch. Häsch mer vill, meh als einisch müesse säge. Und jetzt häts klappet. DANKE für dini Geduld :-)

Es ganz es liebs Grüessli Melanie

Nhi M 27.07.2012 09:28

Liebe Sandra:)

Schon eine Woche ist's her!
Ich möchte dir ganz herzlich DANKE sagen:)
Bei dir hatte ich eine super Ausbildung und ich habe mich immer auf die Fahrstunden gefreut:)

Ja ich weiss.... Tempo anpassen und langsam an das Zeugs heranfahren:)

Ganz liebe Grüsse,
Nhi

Eduard Bruderer aus Zürich 17.07.2012 16:45

Slü Sandra,...

Au ich han mich nomal wölle bedanke für dini geduldigi und sehr lehrrichi Usbildig. Es het mer immer Freund gmacht zu dir id Fahrstunde z'cho. S'Läbe isch ja immer es Geh und Becho. Du hesch mer e Usbildig geh und jetze bechunsch min Dank defür. Ich hoffe all die positive Feedback chönt der Chraft geh zum no lang witer us'z'bilde. Denn es brucht so FahrlehrerInne, wie du's eini bisch... =D

Liebe Gruess Edi

daniela loosli aus affoltern am albis 12.07.2012 18:15

Hi Sandra

Danke der no mol herzlich för di schöne fahrstunde smile
das du so viel geduld und zit hesch gno plus mech motiviert hesch e cha das.
au wie du mer die erscht bis die letscht fahrstund zeigt hesch wie mehrs macht und au grad zeigt hesch so ned.
wen öper das lest und no unschlüssig esch , wer er als fahrlehrer/in söll ne e empfehle sandra se het geduld, zeigt der alles und ged der gueti tipps,au för diheime zum lehre.

liebs grüessli daniela

valeria mock 05.07.2012 22:37

Liebi Sandra,

Die Fahrstund mit der sind wunderbar gsi, han vell chöne lerne und werd vieles chöne für mini Zuekunft mitneh. Dini Hilf und dini Art han ich super gfunde, häsch einem bibracht spass z ha.
Viele viele dank für dini tolli Unterstützig und nah alles gueti wiiterhin.

Liebe Gruess

Valeria :)

Ruth Marques 20.06.2012 15:23

Hallo Sandra

Jetzt isch es scho fast 1 Monat her vo ich Fahrprüefig bestande ha :) hihi ich wott dier daher numal Danke für die lehrriche Fahrstundene und für die ganzi Geduld :) Liebi Grüess Ruth

mila fierz aus zürich 21.03.2012 14:20

Libe Sandra!

Toll, habe ich Kontrolfart bestanden!
Du bist die beste Lehrerin!
Danke für dein Gedult, super Method und psychologische Hilfe!

Liebe Grüsse, Mila

Patricia Castillo 15.03.2012 18:54

Liebe Sandra

Wie gehts Dir? Ich wollte mich auch hier nochmals herzlich für deinen persönlichkeitsangepassten Unterricht, deine Geduld, deine Mühe und für eine Pessimistin wie mich auch sehr nötige Motivation bedanken. Manchmal braucht ein Fahrschüler mehr als nur den Standart-Fahrunterricht...wenn du mich durch die Prüfung bringst, schaffst du es mit jedem Schüler/Schülerin!

Vielen Dank und ganz liebe Grüsse
Bis bald
Patricia

Olga Buchholz aus Affoltern am Albis 03.01.2012 15:37

Liebe Sandra!

Frohes Neues Jahr 2012 wünsche ich Dir!

Ansonsten möchte ich mich nochmals auch hier für Deine Proffesionalität, Geduld, gute Methoden und Deine psychologische Unterstützung, bedanken, die mir geholfen haben, meine Kontrollfahrt zu bestehen!
Du bist klasse!
Beste Grüße,
Olga

Dorentina Ahmetaj 21.12.2011 23:13

Hallo Sandra....

Danke für deine Karte, habe mich sehr gefreut.

Ausserdem danke für die tollen Fahrstunden die ich bei dir machen konnte. Es war immer angenehm, lustig und lehrreich mit dir. Ich bin froh das du meine Fahrlehrerinn warst, denn du bist die Besteeeeeeeee.....

Bis jetzt ging alles unfallfrei ich hoffe das es weiterhin so gut klappt.

Ich wünsche dir frohe Weinachten und ein schönes, gesundes,fröhliches und nicht so anstrengendes neues Jahr. Weiterhin wünsche ich dir viel Erfolg mit deiner Fahrschule.

Liebe Grüsse Doro

Sabrina Knecht 23.11.2011 19:11

Hoi Sandra

Ich möcht mich nomal ganz härzlich für diä tolle Fahrstunde bedanke! Es isch interessant, lehrrich und u lässig gsi mit dir. D'Abwächslig und dini Geduld hani sehr d'schetze gwüsst!

Ich wünsch dir witerhin viel Spass und viel Glück dine FahrschüelerInne!

Ganz liebi Grüess
Sabrina

Lhamo tsering aus Altstetten 22.11.2011 21:47

Hoi Sandra

Super, habe ich Kontrolfahrt bestanden. Diese Erfolg ist nur wegen dich, deine Geduld, deine Lehrtechnik und vieles mehr. Du hast mich hier ganz von Anfang gelehrt. Ich bin sehr froh und sehr Stolz auf meine Fahrlehrerin(du). Ich danke dir viel mal und wuensche ich dir viel Gesundheit in deine Zukunft.

mit Liebe

Lhamo.

Sabrina Glöckler aus Hedingen 26.10.2011 17:41

Hallo Sandra =)

Min Ihtrag is Gästebuech chunt hald echli spaat ^^
Aber ich möcht mich nomal bi dir für die super Fahrstunde und dini Geduld wod mit mir gha hesch bedanke.
Da ich und mini Schwöster zu de gliche Ziit zu dir cho sind, hesch du mir gwüssi Sache hald dopplet erchlärt :D aber das passiert ois öfters mal:D
sisch ufjedefall eh super ziit xi :)
Ganz liebi Grüess
Sabrina Glöckler

Larissa Glöckler 30.09.2011 16:45

hallo sandra
ha der eifach nomal gschnell wellä danke sege für die lehrriiche fahrstunde. au s früeziitige schilder lese hani jetzt im griff ;))

ich wünsch dir alles gueti fürd zuekunft.
und witerhin viel spass mit de fahrschüeler/inne.

ganz liäbs grüessli und nomal es grosses dankeschön

larissa

carmen magro aus affoltern am albis 01.09.2011 19:36

ciao sandra,

wott dir eifach nomal es grosses danke schön säge.
Also du bisch e super fahrlehrerin.das ganzi isch halt alles viel schnell verbi gange.
Gester am 31.8.11 um 13.00 isch ja mi pruefig gsi und und und und BESTANDE.
BISCH E SUPER FRAU .DANKE DANKE DANKE.

LG.CARMEM