< Fahrschule Sandra Heinz: Gästebuch
079 / 633 95 67
Anzeige: 61 - 67 von 67.
 
Natalie Frischknecht 31.08.2011 10:53

Hoi Sandra,

Han der uf dem Wäg nama Danke säge wele, für dini Geduld und die super Fahrstundene mit dir.

S'Schilder läse het sich jetzt ihbrännt! :)

Mach wiiter so!

Ganz es liebs Grüessli
Natalie

Ramona Arnold 05.07.2011 19:06

Hallo Sandra

Ich wollte mich nochmals ganz herzlich bei dir Bedanken für die super Fahrstunden.

Schade, dass es schon vorbei ist.

Dank dir habe ich die Prüfung beim ersten Mal bestanden. Denn durch deine kompetente und geduldige Art konnte ich schnell, sehr viel lernen.

Mach weiter so. :-)

Grüässli Ramona

Amel Murati 03.06.2011 15:17

Hoi Sandra ;)

Du danke dier nomal für die lässigi zit!
Hesch mier mega viel chöne bibringe, (LINKS FAHRE ;DDD) und ja wünsche dier alles gueti no fürd zuekunft.

Gruess Amel



PS. Sogar ade Prüefig het mit telefon öppe 3 mal glüte ^^

Marvi Ardüser 18.05.2011 13:26

Hallo Sandra

Danke für die super Fahrstunde!
S'isch immer lässig gsi und Ziit isch wie im Flug vergange..

Alles Gueti für d'Zuekunft!

Grüessli
Marvi

Syndia Zwyssig 02.05.2011 22:32

Hoi Sandra.
Ich danke dir viel mal für die tolle Fahrstunde für dini Geduld und dis Vertraue.
Het mega spass gmacht.
Wünsche dir alles gueti fürd Zuekunft.
Danke viel mal für alles.
Ganz liebi Grüessli
Syndia

Jessica Molina 04.01.2011 10:17

Hoi Sandra!! Ich wünsche dir im neue Jahr viel erfolg mit dinere Fahrschuel!!! Isch schön gsi, dich als Fahrlehrerin zha & danke dir, dass so viel Geduld mit mir kah hesch ;)

Liebe Gruess Jessy

Sandra Heinz 13.09.2010 11:27

Hallo Fahrschüler und Ex-Fahrschüler!

Es wäre toll, wenn ich all die netten Aussagen die ich von euch zu hören bekommen habe, hier im Gästebuch wieder lesen könnte.

Also los! Freue mich schon tierisch auf eure Berichte.

En Gruess
Sandra